Zlepšete svou pozici ve vyhledávačích


SEO audit webu/e-shopu a školení na míru 


Zkratka SEO znamená search engine optimization neboli optimalizace pro vyhledávače.

Chcete být více vidět a zlepšit svou pozici ve vyhledávačích? Aby zákaznici mohli vytvářet objednávky, potřebují vás nejprve najít. Ať už přes Google, Seznam či další vyhledávače.  
Z tohoto důvodu zde najdete postup optimalizace, který volíme u většiny klientů. Můžete si vybrat  z následujících služeb, ale obecně většinou doporučuji pro opravdový efekt využít všechny, protože jak zjistíte v článku zde, SEO se skládá z několika částí. Do jaké míry je ideální rozvíjet SEO na vašem webu/e-shopu, záleží na záměru jeho vzniku a dalších plánů. Na úvodní konzultaci zdarma vám ráda poradím, co vše je pro váš projekt vhodné.


1) Základní audit webu/e-shopu

Základní audit trvá cca hodinku, jedná se o kontrolu základního nastavení SEO i toho, jak váš webu působí na zákazníka (tedy se dívám i na marketingové hledisko a UX neboli uživatelskou zkušenost aneb jak váš web dokáže intuitivně navigovat nového návštěvníka). Výstupem jsou jednotlivé body s návrhy, co doporučuji upravit.

2) Analýza technického SEO webu 

 Při této analýze se programátor seznámí s vaší šablonou webu a poté projede současné technické nastavení (nebude provádět žádné změny, jen zkontroluje a vyhodnotí stav) a následně zpracuje výstupní dokument.

3) Školení na míru

Je možné absolvovat i pouze jedno ze školení z níže uvedených.

    A. SEO v textech a další důležité části SEO  (1,5 hod) 
    Školení probíhá online přes Google Meet, zároveň vám zůstane dokument s důležitými body, ke kterým se můžete kdykoli vrátit. Všechny informace se vám budou hodit nyní i v budoucnu, abyste se vyhnuli hlavním chybám, které spousta firem nezná. Zjistíte i jak si upravovat texty,  a pokud si najmete v budoucnu copywritery, poznáte ty, kteří SEO doopravdy umí.

    B. Školení na technické SEO  
    V tomto ohledu vás proškolí přes online hovor kolega (školení je obzvlášť vhodné, pokud plánujete do šablony webu v budoucnu zasahovat). 

4) Analýza klíčových slov na míru pro váš web/e-shop.

Jakmile zjistím o vašem projektu více, řekneme si jak rozsáhla analýza KW* pro vás má smysl.

*KW = keywords neboli klíčová slova

5) Provedení oprav v technickém nastavení 

Opravy provádí moji kolegové programátoři na základě technického auditu. Než se pustíme do úprav, vše si nejprve schválíme, včetně rozpočtu.

6) Úprava textů a použití klíčových slov  

Společně upravíme již existující texty, aby byly více SEO friendly s použítím klíčových slov z provedené analýzy. Také můžeme vytvořit SEO friendly články na blog. Nezapomeneme ani na důležitost UX. 

7) Linkbuilding 

Získávání kvalitních zpětných odkazů vedoucích na váš web.



Cena je vždy sestavena vždy na míru, podle toho, jaké všechny služby chcete využít. Záleží samozřejmě i na tom, v jakém stavu je SEO nyní a zda už byla prováděna analýza KW a podobně. 

Pozn. Žádné změny na vašem projektu nebudou prováděny bez vašeho souhlasu a vždy se dozvíte cenu předem. 


Chci úvodní 20min konzultaci zdarma a cenovou nabídku 

Na úvodní konzultaci se podíváme společně na váš projekt, řekneme si jeho záměr a podle toho zvolíme vhodné služby.